Cypruss!! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Melanie Heyden - WaarBenJij.nu Cypruss!! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Melanie Heyden - WaarBenJij.nu

Cypruss!!

Door: Melanie van der Heyden

Blijf op de hoogte en volg Melanie

17 Februari 2009 | Cyprus, Paphos

Hallo allemaal,

Nou hier eindelijk een berichtje van mij uit Paphos, Cyprus. Ontzettend leuk om alle berichtjes te lezen. Nou lopen toch echt de traantjes over mijn wangentjes, voor het eerst. Ik dacht dat de heimwee wel mee viel maar nu slaat het even toe. Sommige dingen zitten niet allemaal even mee en dan wordt het verlangen naar huis wel erg groot, maargoed.

Zoals mijn moeder al vermeldde in een berichtje zijn we van appartement veranderd, want we hadden een keuken die uit elkaar viel, een koelkast die lekte en een kookplaat die je niet eens durfde aan te raken, zoo vies. Dus na veel moeite zijn we nu veranderd. en echt het is een super grote kamer. 2 kamers met 2 persoonsbedden en 2 badkamers. Heel leuk.

Vandaga heb ik voor het eerst gewerkt achter de receptie en het is heel gezellig. de mensen zijn echt heel aardig en de gasten tonen echt interesse in jou, omdat ze toch zien dat je niet uit Cyprus komt.

Ik probeer vaker op internet te komen maar ik moet er nu voor betalen want het wil maar niet lukken met de gratis internet code dus naja ik probeer ervoor te zorgen...

Nou dikke knuffel en een dikke kuss hier uit Paphos.

O en voor de mensen die denken dat ik in de zon lig in mijn bikini, nee gisteren regende het pijpenstelen, wel warm rond 20 graden maar wel regen en veel bewolking.

Liefsss Melanie

  • 17 Februari 2009 - 20:03

    Jeem:

    Fyn dat je het zo naar je zin hebt ( en toch ook weer niet met dat hotel ) maar dat geeft niet! Je gaat heel veel leren en meemaken! je hebt een leuk hotel & de vriendinnen uit je klas zyn je ook vast tot steun in de moeilijke tijden. Van de regen iets minder maar het word vast en zeker steeds beter!
    heel veel plezier en ik mis je nu al!
    liefs van my.

  • 17 Februari 2009 - 20:33

    Bep:

    Hallo Mel.Ja daarvoor ga je nu weg hé om door moeilijke tijden te komen en zelf problemen op te lossen en zo te horen is het aardig gelukt.Valt wel tegen regen je zal je vakantie daar geboekt hebben(haha).Nou de kop is eraf denk je pa en ma zijn nu al aan het aftellen voor ze kunnen komen.
    Hou je taai en ik wacht op je nieuwe blog.
    doei tante bep

  • 18 Februari 2009 - 11:08

    Joke En Opa:

    Hallo Melanie fijn dat het nu beter gaat wij hebben gisteren een vakantie naar cyprus geboekt we vliegen 1 mei om 3uur met cyprusairways naar paphos.wij logeren in hotel Aquamare Beach & Spa in een kamer met zeezicht. we landen als alles goed gaat om 20 uur.Tot ziens in Paphos. Dikke kus Joke en Opa.

  • 18 Februari 2009 - 11:28

    Jacqueline:

    Lieve Melanie
    Blij dat je nu een goed plekje hebt waar je je kunt installeren. De eerste aanloopproblemen horen er nu eenmaal bij. je zult merken dat de Cyprioten een gastvrij volk zijn nadat ze de kat uit de boom hebben gekeken. Leuk om te horen dat je stageplek je nu al bevalt en de hotelgasten vriendelijk reageren. Het is nooit lang slecht weer op Cyprus, dus leg die bikini toch maar klaar...
    Liefs uit Lisse, Jacqueline

  • 18 Februari 2009 - 12:51

    Nick:

    Heeej Mel!!

    Gelukkig dat je nu een goed appartement hebt!!:D
    Ik duim voor je hoor wat het weer betreft en de omstandigheden daar, zal vast wel goed komen!! ik gok erop dat je bruin terugkomt!! Als de zon daar eenmaal schijnt, zal die waarschijnlijk gelijk goed schijnen!!

    Nou meid goeie tijd tegemoet daarzo!!

    spreek je snel!!

    Werkse(K)


  • 18 Februari 2009 - 17:07

    Maaike:

    Hee meissie!
    Mooi dat je het naar je zin hebt! :D
    Beetje jammer van dat appartement! Alleen super dat het nu is opgelost! :D
    Kom op meissie, je kan het :D
    Beetje jammer van de regen, maar na regen komt zonneschijn, dat is altijd zo!!
    Een dikke kus en knuffel,
    Liefsss

  • 18 Februari 2009 - 17:56

    Joyce:

    Heey Meissie

    Ooh jeetje wat een verhaal :S een keuken die uit elkaar valt:o! Maar mooi dat je nu een mooi appartementje hebt gekregen! Heb je nog kakkerlakken gezien?:(

    Wel jammer dat je moet betalen voor je internet. Maar je hebt je laptopje toch;) .. Je moet even je skype-adres doorgeven op je hyves als je tijd hebt. Ik kan je niet vinden op je naam en plaats in cyprus!

    Kijk alsjeblieft uit voor rare mannen. Geef ze een high kick als ze in de buurt komen. Veel succes nog deze week ..

    Dikke kus en knuffel Joyce

  • 19 Februari 2009 - 20:08

    Corrie En Toon :

    Hallo lieferd fijn dat je goed aangekomen bent en dat de mensen zo aardig zijn het zal wel vreemd zijn allemaal maar dat went wel als het werk ook leuk is dan ben je zo gewend. het weer is hier ook niks koud en nat we houden nog contact liefs van ons dikke knuffel terug corrie en toon xxxxxx

  • 26 Februari 2009 - 16:55

    Elles:

    Hoi Melanie,

    Ik heb je weblog gevonden.Beetje laat..

    Je bent alweer 2 weken daar. Tijd vliegt.

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.

    Nou tot spreeks.

    Lieve grrrr..
    Elles

    Ook de gr. van Frans, Mich en Djor...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Hallo allemaal, Zoals de meeste wel weten ga ik voor mijn opleiding Luchtvaartdienstverlening naar het buitenland. Uiteindelijk is het dan toch Cyprus geworden. Het hotel waar ik heen ga heet Paphos Gardens Resort, in het plaatje Paphos, spreekt voor zich. Dit ligt in het westen van Cyprus en ligt in het Griekse gedeelte van het eiland. Op deze site ga ik zoveel mogelijk proberen bij te houden wat ik allemaal mee maak tijdens mijn stageperiode. De 11e van februari is dé dag, de dag van vertrek. Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik laat snel van mij horen. Liefs Melanie.

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 14614

Voorgaande reizen:

11 Februari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: